dimarts, 26 de gener del 2010

collaret nou







4 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola laiona!! S'oc l'alba q tb des de l'altra punta miro de tan en cuan aquestes petites marevelles.
Per cert t'estic promocionant, he conegut un noi hind'u que te un taller de joies , dem'a ens portara a veurel i li he parlat de tu i li he donat el teu blog per q el miri m'ha dit que fagi fotos del seu taller per que tu les vegis.
Ja t'explicar'e.

Un petonas guapissima.

Heleia ha dit...

m'encanta aquest collaret!!!!! Jo en vull un... segeuix fent coses d'aquestes!!!!! jajaja un petonarro

Heleia ha dit...

una veure Laia.... escriu coses no???????????????????? que la última entrada es del gener!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Petonets!

Unknown ha dit...

Hola Laia
Crec que valdria la pena que pengis les fotos de les joies que has fet per la mare, l'anell de l'Anna i el meu conjunt i així es veurà la feina que fas.
Un petó
Tieta Rosa Ma.