dimarts, 2 de setembre del 2008

algunes de les peces fetes a tallin


signals of roads
handmap
El camí va ser el tema principal dels meus treballs durant la meva estada a Estònia, la búsqueda d'un mateix, cap on es va i com s'hi va, brújules, senyals que indiquen diferents opcions, finalment un sempre escolleix el seu camí, perquè sempre tens varies opcions i tu en tries una.
La confusió estava amb mi mentres feia les peces, per tant es pot veure com busco un camí dins la xarxa inacabable de coses a fer i llocs per anar.

4 comentaris:

Emma Kumba ha dit...

Hola,

Soc l'Emma de diables, del cau... la mama de la Lila, vamos! Eo!! que guai aquest blog! jo també faig esmalts.,... de fet si t'intereses un forn jo no sé si vendre el meu... ja diràs!!

Anònim ha dit...

ei laia!
t'he linkat al meu blog!
vull veure aquestes peces en directe!
m'encanta el rosita!
un petó

maria

marina ha dit...

Laiaaa :)

Jo també tinc un blog... cada loca con su tema! Molen les peces, a veure si penges més cosetes!

LauRa ha dit...

ueeee!!

has d'actualitzar més sovint !!